Jag veeeeet vem jag är..

..när jag e hos dig!
.
Lugn dag idag. Anna var här på morgonen och hon övernattade även hos mig. Väldigt trevligt :) Sen blev det bara lugnt.. åt mat två ggr och se in till staden för ett spinningpass med Thea. Svettigt blev det verklilgen. Sen hem till henne och lite små planering och massa massa prat :) Bra kväll med en bra brud!
.
Helgen vart väldigt najs. Jag och linnea åkte ner till hennes stuga nedanför kalmar. vädret var väl inte något vidare så lördagen gick mest till film och en tur till torsås. Kvällen spenderade vi därimot i kalmar på o´learys. Ngt sjuka var vi och fick upp de flesta på dansgolvet. Några shots och vi var stördast där. haha kan inte annat än le :)
Sen igår sov vi till ett vilket är sjukt länge för och va mig. filmer blev det sen och mot kvällen blev det hemgång.
.
Nu blir det sängen för imon blir det jobb hos pappa och sen träning med mor på atlantis. nuså :)
.
Puss

Kommentarer
Postat av: linnea

sjukt fresh bild på mig den högst upp , hahah usch! men de va en härlig kväll:D

2010-10-06 @ 09:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0