Leva livet nu ska ja LEVA LIVET!

Helt sant.. ett visst kön kan slänga sig i ngn vägg kanske, man vet ju ändå aldrig vart man har dem. De enda männen man kan lita på är sina pappor och bröder.. De sviker inte iaf eller får än att tro ngt..Så nu ger ja mig och lever livet och varje dag som den kommer! Tänker inte vänta på ngn lr ngt.
.
Var hos mormor igår efter jobbet till idag.Massa prat och uppdatering fick hon självklart! Träffade min kära syssling sofia en stund och vilket inte var igår! väldigt trevligt :) Sen lite mer prat med mormor innan sängen lockade.
I morse blev det gymmet en sväng innan jobbet och efter jobbet träffade jag Julia för en picknic vilket var lika underhållande som förra gången vi sågs :) bra prat och en hel del planering ;)
.
Nu blir det sängen för imon är det jobb från halvtio till kvart i sju och efter det gym en stund innan jag träffar Thea och hennes nya bebis ;)
.
Puss och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0