Nemen ser man på

en ngt gladare johanna vaknade denna morgon.. inte för att det skett ngn förändring men just för att ja visste att dagen skulle vara full! :)
.
och just det blev den också. jobb till kvart över tre och på jobbet gör man inget annat än skrttar och ler åt alla möjliga saker och ting. Sen träffaade ja thea och annie och thea ger oss den stora överaskningen att hon tagit körkort idag :D Grattis till henne verkligen! SEn en fika med dem på a6 och massa tjöt:) En tur i alla skoaffärer vilket inkluderar att besöka julia på eurosko o förälska sig i skorna där.. sen ner till stan och atlantis för ett corepass. Väldigt mkt mer jobbigt än vad jag kunde föreställa mig.. haha.. Ett snabb köp av två piroger hann vi ockdå med innan min buss gick hem. Nu sitter jag här. familjen har precsi kommit hem och jag ska väl snart göra mig klar för sängen. Lång dag imon med med träning först, skokoll i affärer och sedan jobb :)
.
Ha d!
puss
Tycker min vän är grym som flyttat uppåt landet för ännu mer plugg och kan knappt vänta att hinna besöka henne :)

Kommentarer
Postat av: Elli

Du är go du :)

2010-08-19 @ 07:25:32
URL: http://elliinorkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0