Sista augusti..

Tiden går så sjukt fort! nu har ja typ jobbat på mackan i tre månader.. verkligen sjukt! och alla har börjat skolan igen, förutom ja och fler där till.. hm konstig känsla det med måste jag säga!Speciellt när många från ens närhet flyttar iväg för högskola lite överallt i landet.. där kan man snacka vuxet! :) Idag var en av de dagarna som jag helt plötsligt om igen fattade att jag tagit studenten.. In till staden med bil för att träna på atlantis med Elsa. Besökte jobbet en sväng efter det och sen hem till habo där jag bytte om innan jag for till brogården för lite jobb på min lediga dag! När jag kom hem därifrån så tvättade jag mina träningskläder och gjorde lite mat! Hallå vuxen.. så då vart ja tvungen att plocka på mig studentmössan en stund och känna känslan :)
.
pratade en stund med Elli vilket jag längtat efter och tjena att hon kämpar på där uppe nu redan första veckan i skolan :) Sen blev det en liten löprunda på det men ngn var rätt trött i kroppen..
.
Känns som att det finns mycket positiv energi i luften och jag tar vara på den! ja lever och jag klarar mig galant serni :)
Nu blir det sängen för imon blir det en tidig tur till brogårn för jobb och sen hem o käk innan jag drar in till staden för lite bodypump och firning av thea :)
.
puss

Kommentarer
Postat av: thea

diggar bilden honey ;)

2010-09-07 @ 08:24:24
URL: http://livetsomthea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0