Va fan e klockan

okej riktigt såhär tidigt brukar ja inte vara uppe.. lr det var ett tag sen. SLut på semestern och tillbaka till det framtida verkligheten.. dock börjar jag ju bara såhär tidigt 1-2 ggr i veckan ;)
.
Efter jobbet bär det av direkt till mormor och stugan för att sova hos henne till torsdag innan jobbet. Behöver bara komma bort bort även om jag inte vart annat än borta.. hmm men tänka på annat.. borde boykotta fb för ett tag också, kanske stänga av mobilen.. damn ja vill bara ha svar på mina frågor.. Men nu blir det jobb på mackan och då vet jag att jag kommer glömma bort dig till jag slutar iaf sen har jag mormor att diskutera med till kvällen.. Men ja saknar DIG!
.
Kul ska det bli att jobba iaf igen!
Om ja skippat denna helg så hade allt kanske varit lättare!?..Fast det är ju inte över än så ska väl inte gå ner under jorden än va haha..Gnäll gnäll
.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0