god morgon

tiden går fort och jag är trött.. sova snart kanske men nu gör jag som vilken annan svensk som helst.. mm melodifestivalen.. jag trodde faktiskt inte jag skulle se det på hela året.. låtarna blir bara sämre och sämre.. Vart tog den riktiga slagern vägen liksom..
.
tog en titt på den nya crossaffären i stan idag. Riktigt najs var den faktiskt och den lär säkert bara växa. Bort med snön nu då så jag kan köra :D fast vi får väl vara glada att vi har snö i år.. februari är ju ändå vintermånad också.
.
Mitt knä mår verkligen inte bra. haha det är väl bara och erkänna att min kropp inte klarar sånt här ;)det är ju kul att man kan böja det utan att det knakar och att jag kan sitta med benen i kors utan att det känns som om ngt är helt galet. underbart! återigen skyll dig själv johanna. men är ju så, så fort det är tävling så ger man säg inte!
.
Imon blir det sovmorgon och sen pluggdag.. förhopningsvis.. fan va omotiverad jag är!
Men ha en go kväll hemma som ute borta som inne.. :P
och då säger vi så heeej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0