Lördag

Lördag,lördag och lördag.. Mitten på helgen och jag är trött! sov väldigt väldigt mycket för lite i natt.
.
Skola igår till halv elva.. struntade i svenskan och åkte hem och jobbade istället. kändes mer värt, ja menar jag är ju i den situationen jag är.. ;) Väl på jobbet ringer anna och frågar om ja vill åka med henne hem i bilen! Väldigt kul och träffa Affi o så fick hon se hur ja kämpar när jag jobbar ;)
.
Medan hon kilade vidare på andra äventyr så duschade och packade jag iordning för kvällen. Till staden med 18 tåget och till bella.. Där blev det fix innan gänget kom och då blev det papperstävling (stolt tre, dock med ett väldigt skadat knä nu..) och sen ölspel. Vidare ner till amor och centrum senare under kvällen där vi dansade även denna kväll till musiken slutade.
.
Halv tre bussen hem med Affi, martin och Sebastian. Sjukt längesen jag träffade båda dom två så när vi kom till habo blev det en promenad med dessa 3. Väldigt najs verkligen :)
.
väl inne somnade jag och anna med mjukiskläder på!
Att man vaknade av att svettas som ett svin med ett duntäcke över kläderna är väl inte såå gött.
Nu Ska det kilas från datorn ett tag!
bye bye bitches

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0