lördag morgon

jobb igår också..sen blev det förtagg. menat med 9bklassfest men fick bli ändrade planer eftersom tagget inte fanns hos folk!? men party blev det kan man säga! jag och linnea taggade sönder hemma och då gjorde även micki oss sällskap. vi spelade beerpong och corrone. riktigt trevligt :)
Sen vandrade vi till bussen och satt på amor ett tag med albin rydén och johan melin. Martin kom även och snackade lite. Shotbricka bara för att ja gillar smakerna. sen en liten cider.. tur att det inte är mina pengar jag hanskas med ;) För 300 spenderades..
Sedan vidare till centrum. Endel som bjöd oss på dricka..så här blev det billigt. haha. sen dansade vi sönder. inte mycket folk alls men vi dansade till musiken tog slut. hem med halvtre bussen och hem och fyllekek. Nudlar och en ny special röra! :D
nu har ja vaknat och ska in till stan om en timma och träffa min lille syssling Sofia. Väldigt längesen så lite snö ska inte hindra mig.  Så nu ska jag fixa mig så ja hinner med tåget.
ha en bra dag bitches:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0