Måndag

..rykande färsk måndag. Livet är en fest som vanligt. MAskinen var ju självklart underbar idag med!!!!!!!!!!!! o internet när man kommer hem. åååh vad det gör min dag! ironin kan fortsätta ett tag till men det är ett ganska liten problem dethär egentligen.
dock har ju jobbbet inte blivit så litet problem. Just nu jobbar ja fan för att överleva nästan haha. överleva studentveckorna ;)
idag annars så var det lite prat med carro i morse :) och sen redovisning o beskattning, mat aoch sen natur.. lite seg naturlektion som vanligt kan man säga.
hem med bussen till habo och pappa kom och körde mig till jobbet.. maskinen levde sitt eget liv men 4st pallar blev det iaf. bättre än inget men hoppas på mer imon.. så hoppas därmed att maskinen gillar mig imorgon :)
Nu ska jag läsa lite rättskunskap och sen blir det måndagspromenad med martina som vanligt ! :)
puss pååt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0