Nemen hej och välkomna

.. till en blogg som tillhör en tjej vars liv bara går neråt och neråt!!!!!!!
Nu har ja bara sovit, tittat, sovit, tittat i mor o fars säng! Där känner ja mig åtminstone trygg. Försökte läsa en bok men det gick inge vidare..
Tränare om en timma.. jag får väl helt enkelt springa till bränninge om inte pappa vil lskjutsa mig..!?
Efter denna idiotiska grej så kände ja verkligen att ja inte bryr mig längre! Man lär sig av sina misstag.. otur att det blev som det blev men va ska man göra. Men det jobbiga var att det hände när allt är som jobbigast med allt!..
Livet är inte en fest inte just nu iaf.. Närmsta framtiden kommer bli väldigt intressant kan ja ju säga^^Ett beroende som ja nu tvingas lägga ner. Jävlar va mycket motion ja kommer få när ja går till stationen, går till jobbet och går till affären! ;) .. hmm bara för att se lite positivt på situationen..
Så ja får väl bara säga såhär. Hejdå Bert!
Aja har ju klarat mig i alla år innan så ska väl klara mig nu också! Blir dock att jobba av en del nu.. Hejdå ipodtouch och resterande grejer ja tänkt köpa till våren ;)
Men hoppas eran dag varit bra! min har varit super. Bästa dagen i mitt snart 19åriga liv.
bbfn bitches!

Kommentarer
Postat av: Martina

jag tänker dra och dra och kämpa och kämpa för att du inte ska åka neråt en endaste millimeter till!

Och jag kommer köra dig, det kan jag lova! ;)

<3<3<3<3<3<3<3

2010-02-11 @ 19:57:45
URL: http://maarooo.blogg.se/
Postat av: Linn

<3

2010-02-11 @ 22:05:25
URL: http://linnheimdal.blogg.se/
Postat av: Annafredriksson

Johanna -

det finns mycket skit i livet och mycket morker.

men det finns lite ljus med :) man far forsoka

leta fram ljuset av tunneln!



efter molnsken kommer solsken <3

2010-02-12 @ 16:26:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0