Onsdag

redan mitten på veckan.. att veckorna ska gå fort. och visst vill jag att de ska gå fort! tagget på the sounds är verkligen ooon. men ju fortare allt går, ju fortare tar allt slut..
.
mm sista skolåret. Då ska man kanske ta vara på det och plugga som ett djur.. men kan inte. ingen motivation över huvud taget. gör vad jag måste och där med jobba.. jobb idag också så och får väl se om det var sista för månaden eller om jag hinner dra upp ngn mer dag. Hade jag verkligen behövt men vi får väl se vad tiden säger.
.
Imon blir det skolan, lång dag och efter det tränare. Sporthallarna är öppnade och träningen blir av. Precis när jag redan sagt att det inte blir ngn. VI får väl se hur många som kommer..
.
På fredag blir det utgång med förtagg hos bella. SKulle egentligen firat 2 brudar och 1 pojk på fredag men det är nog inte SÅÅ bra att jag dyker upp där tyvärr på grund av två personer.. situationen blir nog bara värre och det vill jag inte stå till skuld för. så jag ler åt livet och förstår inte varför DU är arg på mig nu.. damn.. livet som tjej är intressant. ;)
.
Så denna veckan kommer bli bra... ångest igen borde läsa i engelska boken.. men har inte börjat så vad ligger idéen med det!? under sängen kanske..
.
ne nu ska jag måla lite och sen blir det keek. Film senare lär det nog med bli!
Byby bitches:)

Kommentarer
Postat av: Anna

Vi borde verkligen leta upp den där motivationen, jag tror att min också är försvunnen ;)

2010-02-25 @ 12:38:43
URL: http://annaagustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0