onsdag

snabb inlägg.. mjaa. men började med skidskolan idag också..livet va jag och emma fick göra allt! :S hm hm hm ingen koll på ngt. tur att jag och emma hade det iaf :) så barnen fick sina bamsediplom och medalj tillslut..
.
Sen hämtade jag och mor mina mönster till balklänningarna och mitt pass. förymd fånge!? jodå de ser ja verkligen ut som..men kul för dörrvakter att spana in den bilden..
Sen dirr till jobbet.. jobbade fort som satan.. men så tog självklart plasten slut och ja fick klura med maskinen för att den skulle funka. MEn sen var den så duktig såå. 8 pall. nu börjar det ordna upp sig!
Nu sitter jag och väntar på martina. utgång!? njeeeet! vi ska va hemma och vara spända inför OS. Det hade vart kul att gå ut men eftersom ja ska jobba imon morgon och martina ska till götet så tar vi det lugnt ikväll. Men bara för att det är lugnt betyder inte det att vi ska ha tråkigt. För det har vi aldrig :D
.
Affe nu har du vart borta tillräckligt!! men om en vecka så :)

Ha en sjukt bra kväll!
bbfn/

Kommentarer
Postat av: ANNA

sot du ar :)

2010-02-21 @ 11:28:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0