rysande

os o längdskidor, underbart! . Sen har jag verkligen världens bästa bror! . Skidskolan började dagen med. 26 ungar men det löste vi. Riktigt kul men imon delar vi upp dem lite..Sen hämtar pappa mig och vi åkte hem en snabbis. Bror säger att jag ska ska hämta min dator i mitt rum.. på sängen ligger två t-shirtar som han har varit och köpt på iceman åt mig! Så glad jag blev!!!!!!!! :D . Sen åkte jag till jobbet med glädje kan ja säga. Jag och pappa hämtade thaimat. jordnötsås :D jobbet cepade en aning men eftersom ja gillar att leka teknisk så fixade ja maskinen med ett leende! . direkt efter jobbet åkte ja o far längdskidor..längesen ja åkte iväg med pappa så var mycket trevligt. nu kollar ja som sagt skidor.. Men medan ja skrev här så han det bli en ledning för kalla. UNDERBART vekrligen! . Nu ska ja snart gå med martina och sen får ja la se om ja pluggar lite rättskunskap med:) . Men hej pååt efter en bra måndag.. kan det vara så att ny vecka nya möjligheter!? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0