Söndag

Helgen slut vad gött lr hur.. hade gärna haft en veckas lov nu.. min hjärna har iaf tagit lov och kroppen får säga vad den vill för huvudet har strejkat.
.
En seg engelska bok som jag måste läsa men som jag inte förstår ett skvatt av.
Var ute och sprang nyss.. En timmes tänkande. Jo det blir oftast så när man är ute själv och springer.. Blandade känslor blev det kan jag säga. Glad, ARG, besviken.. Men vfr ska jag fortfarande blir så arg när jag tänker på dessa personer som verkligen förstört en del av mig.. men det var därefter glädjen kom när jag satte på living on video på högsta volym på ipoden och sprang sönder mig! underbart är det! då försvann skiten och ja blev på bättre humör.
.
Nu ska jag fortsätta titta i gamla album som jag gjorde innan. haha man kan ju inte annat än skratta åt kläderna vi små bärde förr ;)
.
Hittade min kamera innan med!!!!!!! som jag har letat överallt i hela huset utan på det stället.. i min bokhylla..haha inte lite komiskt.. men det är en svart box och jag la kameran där när jag städade för tre månader sedan för att den inte skulle vara ivägen o sån shit.. små ångest har jag fått fram till nu men nu släppte det problemet iaf :D:D:D::D::D nu är det bara laddaren jag behöver..^^
.
Men hoppas helgen var go.
Nu blir det dusch, klippning av mor och sen albumkoll :)
hej pååt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0