Söndag kväll

Humöret har gått lite upp och ner denna dag.. panikattacker som bara växer men som sedan svalnar av.. jo panikattacker har jag haft gått om dessa dagar. Att vakna mitt i natten och känna en känsla som man inte kan göra ngt åt.. att andningen endast kommer ut som tjut!.. det kallas andnöd och panikattacker.
.
Men fick ju tillbringa dagen med personer som jag verkligen tycker om och som gör allt för att ja ska må bra.
Fick ju börja min dag med att gå på "studiebesök" med martina hos ******kyrkan :) riktigt rädda var vi faktiskt innan vi gick innanför dörrarna men vi klarade det!
.
Sedan var morbror här med vilmer och pernilla. Orkade inte sitta vid dem eftersom ja inte sagt ngt så tjöt mest inne i mitt rum eller på toan och det bidrog till en oro som blev större och större..till bror kom in i mitt rum och lugnade mig! och så säger han du är frän johanna och kramar mig! då blev jag glad. sen så tittar han på mig och frågar, vill du ha en monster!? seriöst så har jag den bästa brodern :)
Pepptalk med mamma om andra möjligheter vilket ja fan nästan blev mer tagg på! Ner till pappa och berättar om mina framtidsidéer som han också tycker lät bra..Tack vare detta har ja nästan fått mer koll på mitt liv konstigt nog.. ;) Allt kommer ordna sig även om veckan kommer bli hård och gå upp och ner.. Jag klarar det här för jag har världens bästa familj och världens bästa vänner!
okej ja hamnade på sniskan.. fattar inte vfr det händer bara för att den åker upp på bloggen..
Men bilden var från igår och då log jag med "gin o hallon" som blev en av förändringarna i mitt liv :)
no more secrets!
Hade ingen monster bild så blev en RK ! Detta visar mycket!!
.
+ nu har ja helt klart bestämt att ja ska tatuera mig.. texten har vart klar sen länge och stället också och för varje liten händelse som går neråt så blir denna tatuering bara mer och mer självklar!så april ngn gång kanske, då jävlar!
.
sen var ja inne på jeanettes blogg för hon fick tio små hundvalpar i förrgår :) dock ser man inte såväl men iaf :) ryttargarden.blogspot.com
.
Nu ska det sovas för imorgon börjar min och Emmas skidskola :)
hej pååt bitches

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0