Söndag morgon

förmiddag kanske!? jaja.. en kladdkaka  i ugnen och två skottande föräldrar utomhus. Städar lite i mitt rum vilket verkligen behövs. Ngn gång ska ja få i ordning och hålla den ordningen..
.
pina just nu med all snö måste jag säga. helt sjukligt! ännu mer än igår och då trodde jag jag skulle förpesta. kom ingenstans.
.
SKulle åkt in till staden och sofia men gick det NEJ för tågen var inställda.. så hem och film och väntan på att martina skulle komma. Då blev det mat, glass och sen mat igen.. jordnötter och glass kan jag inte rekomendera. os blev det till kvällen . jag var alldeles för trött. somnade ett tag men vaknade till precis vid slutdelen. Därmed fick jag se spurten. O hellner och olsson mina gudar :D gudantalet bara växer under detta OS.. men så underbart att se! O tom lille per gråter, då är det på riktigt verkligen!
.
Nu ska jag fortsätta städa och sen blir det film hela dagen och lite lite plugg. Många tankade filmer nu så dagen räddad :)
Ha det bra bra i snön /J

Kommentarer
Postat av: Martina

topppppdag!

2010-02-21 @ 18:30:59
URL: http://maarooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0