söndag

Fan för blogg ibland.. nu försvann allt helvete igen som vanlgit. Så nu får de bli kortfattat som sjutton...
Nu börjar tagget igen!
Livet är inte över!? inte vad jag har märkt iaf..Blir dock jobbigt att behöva spendera x-antal ofrivilliga timmar på jobbet men det blir nog bra. Får ju jobba lite extra också så jag har råd med det jag behöver till våren..
Fredags tog ja tjuren vid hornen och begav mig till skolan..Vilket jag behövde och blev mycket gladare av!
Sen körde martina ner mig till staden. Där mötte jag upp mamma osm följde med mig och fixade nyss pass och självklart ett id-kort som ja kommer behöva.. För det var det som slog mig.. hur ska ja nu gå ut på krogen utan legitimation.. hmm ;) tittade sedan mönster med mamma till balklänning! vi beställde två så då blev ja lite gladare :)
pepptalk i bilen hem och att allt löser sig! Ja borde veta att det gör det men paniken tar över ibland..
Men ja får ändå tänka såhär.. om ja hade haft en parkeringsböter, bältesböter lr någon annan böter så hade det blivit ännu värre.. Så akta er för böter även om det är för parkeringkära vänner. (riktat till två på vänner som letar p-böter) ;) hihi. det är ju inte säkert att man kommer i min situation men om man väl gör det blir det värre med böter i bagaget!
.
kvällen spenderades med linnea med skräckfilm och prat!
.
Igår var det enhel crossdag. JA gillar gänget :) ja vill åka nu! suget är upp över mina öron :)
Årsmöte vid tio och sedan hem och fix innan förfest hos wiberg i stan vid 5. halv sju åkte vi till harrys och hela gänget på 30 pers tog plats vid borden. :) mycket bra kväll där mamma och pappa betalade :)
.
Nu väntar jag på martina. Religionsarbete ska göras! sedan kommer morbror, pernilla ohc vilmer på besök och till kvällen blir det skidor.
Till kvällen kommer även bror hem efter sitt läger i falun :)
.
bye bye bitches

Kommentarer
Postat av: Anna

hihi förlåt då ;) men vi ska bättra oss :) Allt löser sig, det var så vi sa Johanna :) <3

2010-02-14 @ 10:35:47
URL: http://annaagustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0