tisdag kväll

något tar i mot. jag måste verkligen plugga..rättskunskapsprov imorgon.. skulle pluggat innan men gjorde jag det!? nej för jag somnade.. vaknade och bror ville att jag skulle ut och lära mig att göra volter ner från taket.. jo då jag vågade. + bror filmade min första volt. livets. haha ne men bättre blev jag efter ett tag och får väl fortsätta imorgon efter jobbet. Grannungarna som publik fick vi också.
.
sen ner till slätten för hockey med crossen. Sjukt najs som vanligt! hemma runt åtta och tagget låg inte på att plugga så målade i stället..hittade inte ens mina papper förän precis nyss vilket inte gjorde mig mer taggad.
.
så nu sitter jag här med smått ångest.. borde verkligen plugga men har inte motivation och ingen lust alls.. Det är inte direkt så att jag bryr mig vad jag får på provet heller.men får väl ta tag i det ngn gång. eller imon morgon.. vi får se. annars sätter jag på en film lr målar lite till? hmm..
imon blir det jobb efter skolan. Underbart!
bbfn biches/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0