Dagens dag är söndag

Igår vaknade jag runt tio.. skjutsade bror till knaggebo och åkte sedan till mullsjö spåren för en runda. Riktigt fint var det och solen sken. Det är då man tycker om skidor. Dock var skatespåren inte mkt att hurra för men de klassiska såg sjukt fina ut..
.
När jag är på väg hem så kommer vi på nya tankar och jag skyndar hem och byter underställ och packar ner varma kläder.. In till huskvarna och hämtar upp elli. ikhp tävling på gång!? joo visst ;) småtagg var det men vi blev sjukligt förvånade när en brud kom och började spurta när det var ett helt varv kvar.. chocken lade sig när vi kom till varvningen och vi endast skulle åka ett varv. jaha det vart ju trevligt att vi visste de haha.
.
sedan bastade vi och buntade på oss kläder. Ja såg ut som en norrbottning i all min utrustning..
hittade en backe gjorde vi.. pulkorna hade sitt eget liv men vi hade det sjukt trevligt där i backen. Ngt halt på sina ställen var det med!?
.
Sedan att vi skämde ut oss för gående på cykelvägen behöver vi väl inte skriva mer om..tur att vi inte hade större bil så att säga..
Så det blev en mycket bra dag :)
.
Idag ska det bli skidor på tv. Lite städning mellan varven nu innan och lite löpning mellan damerna och herrarna om jag orkar.. Vi får väl se annars kommer man väl vara bänkad runt tv:n runt 18 snåret också.. ;)
Men nu börjar jag dagen med en film..
Ha en go dag!
bbfn/j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0