Fredag..

Hemlängtan big time!!!!!!!!!!!
*engelskan har förstört mitt svenska språk.. så fort ja ska tänka på svenska i allt engelskatänk så tänker ja med finsk brytning!!
*Det är kallt och det kommer blir -29 imorgon
*VIll prata med mina vänner och min familj
*Vill känna mig som en riktig svensk och göra staden eller träffa vänner så som fredagar brukar vara!
*Vill tom ha svensk skolmat
Det positiva är väl att jag har shoppat och snackat engelska till tusen här borta.. Och visst är det hur kul som helst och allt! Det har verkligen vart underbart här borta. SJukt mycket skratt och vi har hittat på sjukt mycket osv osv.. MEn men men va ja vill hem..
Vissa får mig att vilja fly från denna håla.. Gilla allt ja gör!? ååh att ni där hemma inte fattar alls hur vissa människor beter sig XD hahaha hjälp mig och rädda mig nu!
Hoppas livet leker denna fredagskväll
/J

Kommentarer
Postat av: Martina

Johanna. jag saknar dig!

2010-01-23 @ 11:22:48
URL: http://maarooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0