Måndag

början på ny vecka.. men veckorna bara rullar ju så snart är det helg igen.
.
började med att jag skulle tränat. ja var fööööör trötter.. sov vidare istället och gick upp och tog nio bussen in till staden med anna. En lektion, redovisning o beskattning. kan vart ngt najs. fanns inte så mycket att göra. Det är nog en av e ända ämnena ja kommer kämpa i liite! Sen blev det mat med martina och elli. Tåg med dem sen också med lite sköna dooley´s tips. Seriöst dooley´s kväll haha.
.
hem sköna hem sprang en runda, gjorde mat och kollat i genom snart alla the hills avsnitt från gamla säsonger.. tröt i huvudet är det minsta man kan säga.. att man vill till usa då jo men visst. och som jag saknar usa..
Min och brors blivande roadtrip när han kommer och hälsar på kommer bli sweet iaf. :)
.
nu ska ja iväg och träna mitt lilla cross gäng sedan blir det gång med martina!
see ya bitches!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0