Nytt år nya....

möjligheter jo visst. haha som varje annat år.
Men också precis som när varje nytt år börjar så hoppas man på en förbättring av ett och annat.  Detta året har börjat mycket bättre än om man jämför med förra året som var väldigt schletet från min sida :/ tagget var ju inte på topp den första månaden vilket ja hoppas det är nu.
hmm där började ju lite av en årssumering som alla verkar ha gjort.. får la göra en kortfattad sak.
.
Januari- började förjävligt,det bra kom i finland där de gödde upp oss till julgrisar men också så blev allt värre. De finns as till människor.. Erövring av mig och elli blev det också denna månad ej att förglömma XD
Februari- mjaa hemmafest hos mig, sebbes 18årsfest.. körskolan började motslutet.
Mars- Fi fan vilken bra månad.. snacka om ljuset. det ljuset som inte verkar slockna.. 11 mars och halkbana.sen blir det bara massa punkter för denna månaden var lite av perfekt.. Minnen smo aldrig släpper och det går mig på nerverna..
April-djävulen hämtade mig en ytterligare gång och FAN var ordet.. Men annars var den la bra. fyllde ju 18:D
Maj- började med 18årsfest tsm med Alexander som fyllt 17. kanske var 30:e.. aja blev bra iaf. sen vart det en heldel fester och en sjukt massa körande. bra blanding? 19:e maj dagen som ja till ära tog körkort. blev en mycket händelserik dag med bland annat gränna två ggr ;) LIVETS! ne vi tog väl inte ledigt ja och elli.
Juni- Klassfest shiet va najs ! Där var tagget! och sedan skolavslutning och efter det sälen! nanting va..whatever..
Juli-Bergkvara med linnea och två veckor på kanterna med anna. rättare sagt två bra veckor i varberg och på öland. Sedan kom ju ljuset tillbaka ett slag men försvann lika fort vilket........
Augusti- Sjukt mycket crosskörande vilket det blev mycket av hela våren också. Det gjorde min vår seriöst + mina sjukt bästa vänner! en del utgångar blev det också..skolan börjar.
September- sägnernas med martina o anna. Livets. sen kräftskiva dagen efter som vart riktigt fin. träffade ett glödande ljus som ja träffade några gånger i september.. trodde ljust var borta men misstog mig.
Oktober-det glödande ljust försvinner bort som ja trodde från början. då var ja endel borta men livet fortsätter för fi fan va goa stunder ja hade med martina denna månad och fortsatt genom november och december! Fick ju uppleva en v.40.. utgång med sebbsen och sen hemmafest.
November-lovet till ära där första.....anlände enligt plan. Sedan en av årets dygn med elli o agge i linköping. :D
December-ljuset tillbaka. träff med ljuset som dog ut. och kommaöverkänslan är långt borta.
därimot vart de utgång med linnea, sjukligt najs. och norrköping på det med ElAn. NAJS!
sedan blev det mycket julfirande med släkt och sånt. Nyår som skrivet nedanför. haha
Ett år fullt med negativa saker.men om man tänker så här så var det mest januari, april och augusti,september som va jobbiga resten var ju så mycket bättre än dem. så kan ju bara sammanfatta detta året med ett stort leende till slut :D  Nu lägger ja detta år bakom och vet att 2010 kommer bli sjukt mycket bättre.. har btw tappat mitt band runt foten vilket jag tyder på att det är dags och börja tänka om och leva livet! bandet har ja haft sen två veckor innan jag slutade nian så det det var väl perfekt att bandet trillade av ngn gång vid nyårssnåret!
.
Det är mycket som dämpar mig och ja vet att jag borde glömma, borde skita i dig men kan inte. Och ännu mera förvirrad blir ja nu när en annan kommer.. orkar inte vfr ska folk bete sig såå, vfr inte bara vara ärliga!?  om ja hade fått ngt ärligt hade ja nog kunnat lägga ner detta med en gång.fi fan säger ja.
.
Men nyår var trevligt. Var med martina anna och angelica hos kihlblom utanför mullsjö med ett gäng andra innebandy pojkar och deras brudar. Så som sagt trevlig kväll med kek, spel, dricka och dans. Kanon.
.
Dagen efter spenderades vid tv:n och datorn med lite mr bean osv.. livets kan tänka jo tack.
.
Igår var jag hos edman, 18årsfest. riktigt trevligt blev det till slut. först kändes min vänskapskrets som att hitta en nål i en höstack men sen blev det bättre. kände fler än ja trodde till slut.
.
Nu snart taggas det uppåt. Lite bräda ett par dar tackar ja för. Inte igår det nämligen. Och inte nog det att ja ska åka det utan det är med superbrudarna som ja ska åka med! underbart :D
Men nu ska jag kila och packa vidare. känner att jag inte vet riktigt vad ja ska börja.. åker ju om tre timmar så har all tid i världen ;)
.
bbfn bitches

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0