Onsdag

men vad jag gillar vårt internet just nu! hej att ja hade skrivit längre än på länge och allt just försvann :/
så nu tänker ja inte skriva om allt utförligt utan gör punkter av dagen i stället!!!
*styrka nere i huskvarna med skid/ol
*snabbdusch
*svenska med älskade wåge som va ngt kinkig idag eftersom nästan ingen hade gjort va de skulle..
*rättskunskap med softaste bosse som resulterade i att vi fick gå tidigare som vanligt.
*projektmöte där ja kom fram till att man bara behövde skriva 2 sidor istället för 15 som ja trott först..
*hem med bilen
*mat och kladdkaka åt mig och bror medan the hills rullade på min dator. endast en hel säsong kvar att kolla på innan det nya kan börja ses.
*mor ringer och jag åker in till staden
*datorväska köpte ja som råkade kosta dubbelt så mycket som ja trodde den skulle. sen när köper ja en väska för 600..hmm min dator har det lyx..även så köpte ja ett par svarta northbrook kängor. nöjd och mer nöjd. nu kan ja gå ute i kylan utan att pappa klagar..
*fika med toast och latte på waynes med morsan :) trevligt mordotter snack om allt och ingenting. balklänning kom upp x antal ggr och om vi inte sätter fart kommer vi få sy den själva ja o mor eftersom moster min ska ha barn snart.. kan väl vara ett spännande projekt för oss annars.. två klänningar av johanna + mor. hahah ja dör
.
Imon blir det fika med maria vilket är efterlängtat:)
fredag blir det antingen jobb lr annat.. vill verkligen jobba lite nu. ligger efter i min budjet som faen hah.
I helgen har jag och martina bokat upp anna. så än så länge är det bara jag och martina som vet vad som kommer att hända ;)
.
Borde plugga men orkar inte.. nu har ja lagt ner skolan. studenten snart ju!!
men see ya bitches/J

Kommentarer
Postat av: Martina

du ljuger ;)

2010-01-13 @ 22:45:31
URL: http://maarooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0