There´s been times when i..

Bra dag! hade väl tänkt plugga mer än vad ja hann. men vad gör man inte för att må bra.
.
Började dagen med städning av mitt rum. väldigt behövligt och nu är det "nästan" fint.. en hylla för mycket och lite skit här o där men va gör det.  sedan tog jag ett långt bad med hårinpackning och rakning av ben. det var mer än najs!speciellt när musiken är på och ljusen tända. Då lever man!
.
Lite skidor har jag tittar också. damernas och herrarnas. väldigt intressant. tänk att ligga hemma i soffan när andra sliter uppför en slalombacke. sicken tur att man är hemma o gottar sig.
.
anna kom runt halv fem och då blev det en långpromenad med prat om allt o inget som vanligt. väldigt trevligt och efterlängtat! efter det unnade vi oss lite glass och frukt medan vi fortsatte snack och dator check.
hon begav sig vidare omkring halv åtta..
.
Va gjorde ja då. jo ja såg en person som jag inte sett sedan augusti :D skype med thea var väldigt trevligt! ska få in detta lite oftare nu framåt. ja menar vi har ju endel planer :) Men så himla kul att prata med henne iaf!
ja förstår inte vfr thea lagt sig på sniskan men iaf skype är en bra uppfinning:)
.
Nu ska ja snart sova. upp tidigt och springa imon hade jag tänkt..
.
Nu är jag glad och skiter i om min hjärna är ngt förvirrad. JA tror ja vet vad jag behöver.. Ja ler :)
bbfn/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0