Torsdag

Sovmorgon här i finland! Helt underbart och behövligt. Nu är tröttheten bortblåst.
Veckan har än så länge varit jätte bra. lite shopping har det blivit och vi får väl se om vi besöker staden ngt mer innan vi åker hem. Väldigt fin stad iaf. En rad svenska lektioner har vi varit på denna veckan och fler blir det.
Väldigt kul att prata engelska. Jag har serre lärt mig mer engelska på denna veckan än på alla lektioner på gymnasiet. Så ser fram i mot att åka till usa och lära mig mycket mer!
Idag ska vi på hockymatch med finskarna. Och i morgon kanske jag ska träffa sonja coh hennes familj. VI får väl se hur tiden är. På lördag blir det kanske staden eftersom de säger att det är för kallt här för att tävla. och kanske party på kvällen.. kan nog bli spännande faktiskt. Dock har jag och emma inga festkläder.. haha :D
Nu ska jag in till skolan. Jag och emma ska hämta våra skor vid skidanläggningen och sedan ska vi köra ett löppass inomhus.. min mage är dock inte på humör idag :/
Men har faktiskt inte varit mer än glad här borta. Helt sjukt kul faktiskt. Men saknar skolan där hemma ändå med alla vänner o så.. FAmiljen också såklart men pratade med pappa igår i telefon :)
Nu ska ja borsta mina tänder och sedan drar jag och min finsk johanna iväg till skolan.
Ha det så bra där hemma / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0