Braaaaaappp

mjaa som jag längtar.. men torsdag blir det som det ser ut nu.. hmm :)
.
Trodde aldrig att jag skulle kolla en stund på bröllopet idag men det gjrode jag.. på jobbet var vi som galna. ja blev chockad över hur rörd ja blev när de gick in i kyrkan haha. Fan känner mig som en tant men seriöst. Så fint!
.
Jobbet gick bra iaf! Riktigt trevligt som vanligt och lördagsgodis är inte helt fel :)
Löpte lite på morgonen med men endast kort kort för det var ett tag sen kände jag.
.
Nu blir det snart fix för kvällen.. Kläderna blir softa men resten får ja nog göra ngt åt. Till edman bär det av iaf. Får väl se vilka det är som hänger där.. Kör ikväll så tänkte iaf dra och köpa lite energidryck innan.. :)
.
Sne som vanligt men alanya säger ja bara!
.
See ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0