Daaaamn

ja blir så lack ja blir så lack.. Väntar och väntar på marykay sakerna.. kommer de inte snart!? jo de har vart här i två dagar.. lr på posten då så inte hemma.. men ja har haft lappen hemma i två dagar!!!!!!!!! damp.. ja trodde det var en annan lapp så brydde mig knappt om att kolla på den .. men imon klockan åtta står jag redo vid posten.
.
Idag blev det ju som sagt lite jobb hos pappa. Maskinen gick fint efter en seg start med tefflonbyte.
Sen hem och dusch innan anna och angelica hämtade upp mig och sedan martina, In på ica och köp av lite gottesaker. Sen iväg på lite picknick. Väldig trevlig eftermiddag. Efter det hem till anna en snabbis och sen blev det lite häng hos angelica.
.
Sprang faktiskt en runda ikväll.. Sjukt vad otränad jag är nu.. det är skrattretande och ja får lite panik över det hela. Men va fan ja har tagit studenten och levt livet liksom :) Sprang femman och om inte myggen dödade mig så gjorde andningen det. haha Bra där johanna. Nu tar vi tag i träningen igen!
.
När jag kom hem lagade jag mat till hela familjen vilket faktiskt går riktigt bra nu för tiden. Disken är inte lika go dock..
.
Imon blir det lite golf och sen cross på kvällen.. Kan ngt vara mer efterlängtat.. och sen självklart då kolla i genom alla marykay grejer. äntligen!
.
20 årsfest
Picknick med Elli på vätterstranden
THE SOUNDS!!!!
Vinterutgång
Visingsö med brudar
San fransisco
Pontan min gris :)
Anna och insidenten
Grease - Danny och Sandy
Midsommar 2009 - sälen
Mormorsgömstället - UP för första gången o lite första annat
Ellinor Sterner - hon ser lite hängig ut ja vet..
.
Ett "litet" bildregn ;) Gamla bilder som ja tidigare lagt ut här hittade jag äntligen sättet att kolla på så några åkte upp här :)
.
bbfn/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0