För vi har tagit studenten

lite efter med att tala om det men har haft väldigt fullt upp! Livets dag i fredags och bättre går det inte utrycka sig! Flaket som verkligen var bland det bästa i hela mitt liv till champ frukosten och utsprungit och för att inte tala om utgången på kvällen! Sjukt kul verkligen men än har jag väl inte riktigt fattat.. Jag har tagit studenten.. va fan e det liksom! Lär väl kännas när bror med mera börjar i höst kan jag tänka!
.
I lördags firade jag lille kusinen på treårsdagen och senare åkte jag och martina in och fikade. Mycket trevligt!
.
I söndags så hängde jag först med anna och kekade mat och sen kom martina då blev det en liten roadtrip runt i västergötlands städer. Najs!
.
Igår blev det jobb och jag har nog aldrig känt mig så vuxen.. Upp, frukost BÄDDA SÄNGEN, bil till jobbet, jobb, små check i affärer efter. Jävlar va vuxenheten satte in..men nu är den borta lr ;)? nee men idag börjar jag på mackan vid 14.00 och så behövdes det jobbas på brogården så tänkte matcha in det nu på morgonen. Gött tyckte jag igår kväll när jag kom på denna idé.. nu är ja väldigt trött och schleten.. Så blogga hinner jag inte idag för ikväll blir det hänget hos mormor. sweet
.
Fyllde i tatueringen igår med.. så nu är den lite svullen igen men snart är den i sitt rätta jag men inte lika blek ;)
.
Ha d  sjukt gatt!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0