Go for it

mjaa lr inte.. allt kräver en tanke bakom..
.
Började ju som sagt dagen med jobb.. log för än gång skull i det där rummet.. dock inte när maskinen inte fungerade men va gör man. försöker le ändå!?
.
Hem och ut i solen två minuter sen var ja uttråkad. In och gjorde cheesecake istället vilket var mkt mer underhållande!.. Gott också. Linnea kom vid tre och vi skulle spela minigolf.. stängd. underbart! så det blev glass och jordgubbar istället och sen lite tjöt utanför huset på en filt. Snacka sommar :)..
.
Sen direkt iväg till marykay möte med jeanette! Riktigt underhållande och det känns som om jag har gett mig in på ngt bra. Så om ni vill köpa hudvårdsprodukter så är det bara att höra av er till mig ;)  snart kan ja allt hah. :)
.
Nu ska det diskuterades med pappa säger bror.. hmm. cross vm snack. Kan bli spännande.
Bilden gör ju varken håret lr facet ngn rättvisa men blondin här kommer jag ;)
.
bbfn/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0