Juni

Livet känns så sjukt bra! Ligger i sängen och lyssnar på min nya spellista. Höjt ljud och grymma röster, grym musik. Åååh underbart!! :D
.
Ska väl ta och städa lite med innan ja ska vara klar vid elva.. Då blir det golfbanan lite med anna och martina för lite slag! trevligt lär det bli!
.
DEnna veckan har jag jobbat tis och ons. Nu kan jag det mesta och det är riktigt kul! i torsdags skulle jag och carro varit på bäg till göteborg för två dagar där men stackarn är sjuk.. Ibland blir det inte som man vill! Hoppas du mår lite bättre nu iaf vännen! :)
.
Så istället blev det doktorn igår, sen lite shopping och sen åkte jag och skrev in mig hos Jeanette. Spännande måste jag vekrligen säga. haha..
.
Och idag blir det som sagt lite golf och sen ska de handla till söndag så ja hänger på. Ikväll kommer även linn och julia iaf och sällskapar med oss tre så kommer nog bli en go dag :)
.
.
vet inte vfr bilden la sig så.. hmm men känslan för en vecka sen..:D
.
See you in a while crocodile
/Wettern

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0