Morgontrött.. lr pigg

Ja vet ifan va jag är.. Det varierar varje minut.. trött pigg trött pigg.. egentligen är jag nog morgontrött för hade gärna legat kvar i sängen ett tag till.. Men och andra sidan gillar jag inte och sova länge utan mer chilla i sängen med datorn när jag är trött haha...Hmm får la va ett mellanting lr ngt sådant.
.
Snart blir det jobb igen. Har ätit lite men sitter här i sängen med täcken över benen och min älskade mac över. Kan liksom inte riktigt komma iväg.. Det är ju inte så att jag ser överdrivet mkt fram i mot jobbet hos pappa. Men vad gör man inte för en extra slant i plånboken. Behöver ju det så.
.
Midsommar 06 och 09 i några bilder..
.
Ha en go dag nu kilar jag till jobbet.. strax..
bbfn/J

Kommentarer
Postat av: Martina

hahahahahahha

älskar bilderna från 06 :D

2010-06-23 @ 14:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0