Spinnerette

jaao väldigt goa låtar måste jag säga. Spinnerette en av mina nya favoriter.
.
Igår var det golf med Bella. Gick bättre och bättre för oss och riktigt kul verkligen! :) och hur länge var vi där.. 3 timmar lr ngt..och åt gjorde vi tom på golfbanan vilket gjorde att vi kände oss som riktiga golfare. Sen kilade vi ner till stan för ett kik för kläder till idag.. Inget speciellt men ändå. Hittade en orange klänning iaf.. Får väl se om ja tar på mig den lr inte senare.
.
Efter det blev det cross i värmen.. Trodde jag skulle förpesta innanför hjälmen... Sjukt verkligen! Men gick riktigt bra där med bara att jag är aldeles för klen i armarna så idag har jag världens träningsverk. Men som sagt jag är i gång igen med träning. Även om det känns hårt när ja gör det så känns det desto bättre efter. UNDERBART! :D
.
Nu ska ja städa lite sen kila ut i solen en stund..Mitt hår måste ja göra inpackning på eftersom mitt schampo ja köpte hos frisören verkar göra det hur tort och lustigt som helst.. Ej gött så nu tar jag tag i det med!
.
Sen på kvällen kommer martina med sin familj och sen linnea också :) Mkt trevligt!
Glad midsommar på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0