Sunny days

Sjukt bra väder det varit det senaste då.. Hur bra känns det inte att vakna upp och se en blå himmel!  Beachen två halva dagar i rad har det blivit och det har varit gött. Överbra väder var det väl inte igår men man ska väl inte klaga när man kan gå i shorts och tisha.
.
På kvällen igr var vi, jag martina och anna hos malin som bakat tårta för och fira våran student. Mkt fint var det :)
.
Nu blir det lite jobb innan jag drar mot Vetlanda för att träffa min käre vän! Väldigt efterlängtat där ja! :)
.
För och prata om efterlängtat. Snart kommer Thea hem och det var ju inte igår jag såg henne efter hennes utbytesår. Nästa vecka ses vi :)
.
Ha en go dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0