Trötter

Måste börja med att säga att jag är stolt över hökensås crossförare! 7 av 8 från kvalet med i A-final och en i B-final. Sen är jag där med väldigt stolt över min lille broder som kom 11a i A-finalen :)
.
Var hos edman igår med ett gäng. Chaufför blev det så körde lite men mest häng där vilket var najs! Kom hem halv tre typ.. o vem gick upp klockan sex i morse. Ngn var sjukt trött men gick upp för att bror skulle tävla. Det måste vara ngn slags syskonkärlek på det ;) .
Häng på ulricehamn crossbana hela dagen och hejjade fram pojkarna.  Somnade i pausen och vaknade av att vatten rann på mig.. bror?
Vädret kan man ju inte jubla över så kallt som det var men vad gör det om hundra år när regnet faktiskt väntade till efter tävlingen med att komma..
.
Sen ja kom hem när det nu va så har ja sovit sovit o sovit.. Mormor och anita kom på besök och sen blev det kebabbrulle.. Ngn börjar känna sig onyttig men denne personen bryr sig inte :D ja lever och det gör ja nu! Men imon blir det nog lite löp innan frisören.. Mitt första steg till att bli blondin igen.. Hello orange förmodligen ;) men det blir ju bättre om ett tag! Ett och ett halvt år sedan sist.. Oj oj säger jag bara!
.
Nu ska jag ta mig i kragen och titta på twilight.. ngt som jag vet att många tycker att jag borde gjort innan. Så nu blir et av. lär ju inte kunna somna än på ett par timmar iaf.
.
bbfn/ J
Jag är sugen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0