Vad fan är det.. Tisdag!?

Ingen koll på vekodagarna nu för tiden.. Fri som en fågel varje dag, hela dagarna.. nästan..
.
Ne men har ju semester nu iaf. Första semestern.. okej endast efter en veckas jobb men ändå. känns speciellt på något sätt. Men ändå tar jag mig i kragen.. Går upp såhär tidigt för att snart bege mig till pappas jobb för lite påsning lr pallning lr va fan.. Motivationen för detta är inte den högsta men jag måste ha pengar så ska försöka kämpa.. Hoppas maskinen är min vän idag med. Då blir det ju en hel del lättare.
.
Sen blir det hem och lite kek innan linnea kommer. Lite solning och umgås och sen lite minigolf på slätten.
På kvällen ska ja med jeanette på marykay möte. Riktigt kul faktiskt! Oj vad jag känner mig vuxen. Ne men nu ska jag dra mig.
.
Ngt blondare ger jag mig ut va.. jodå! NAJS, snart i varje fall haha.
Ha en go dag mina vänner/J

Kommentarer
Postat av: Tove & Alicia

Jag håller med, när man är ledig håller man inte koll på veckodagarna ;)

Fin blogg, kram =)

2010-06-22 @ 08:48:37
URL: http://sssoulmates.blogg.se/
Postat av: Carro

Jag är kass på att blogga just nu. Men du är duktig ;)

Och du!!! jag vill se bilder, blondare? :) Nyfiken Carro :) <3

2010-06-22 @ 20:39:16
URL: http://ccarolinakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0