100 dagar kvar

till studenten :D fi fan va NAJS det är!!!!!! :D  Vakna upp med redräkning, verkligen!
Men vet itne om tagget ligger på studentfest ivkäll.. fel dag verkligen. men är de 100 dar så är de 100 dar.. får se just nu känns det bara stressigt och dra dit..fullspäckad dag nämligen.. matteprov,infolayout,engelska,drama,tåg, dirr till crossen.. slutar sju som tränare och där med en del stress.. och vad måste jag mer göra!? jo svneska, religion................ Sen börjar ja bli sjuk och det suger. mitt huvud är på ett annat ställe och vi har matte prov.. ett prov som ja helst vill glömma.. men ja ska iaf göra det. Bättre att ha det gjort även om det lyser ig i bra fall g..
.
Religionredovisning imon klockan 8a är inte heller det som lockar mig till studentfesten.. iaf itne med alkohol och eftersom jag börjar bli sjuk så är det ju inte heller det som borde förtäras ikväll.. Men får se som sagt.. bestämmer mig väl när jag kommer hem vid sju o då ser över vad som behövs göras till imon.
.
Igår bestod av matteplugg och jobb..Och jobb imon efter skolan en sväng. Bra det :)
.
Nu blir det dusch och matteläsning!
Men då säger vi så, heej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0