11:e

Ja har klarat mig i genom denna dag..  mycket tankar denna dag har gett mig..
ja säger som så här
halkbana
diss
körkort
.
de största sakerna som hänt på alla olika 11:e dagar och allt bara går i samma spår! jag trodde jag skulle få världens otur idag helt seriöst! jag trodde jobbet skulle gå så dåligt att ja skulle vara tvungen att åka hem efter en timme.. jag trodde jag typ skulle halka på en isfläck och slå mig när jag tränade eller få flugor i maten på restaurangen.. Sånna här sjuka saker tror ja på! nu känns det som om jag har brutit det dåliga med 11:e.. lr?
.
Men tankarna släpper inte..och jag är så in i norden förvirrad och tagen av allt som händer mig vilket gör att jag lägger ner de mesta helt..lr jag borde inte..Men gör det ändå.. Istället borde ja fokusera på de bra vänskaperna jag har..
Skolan måste väl ta sin del och jag trodde inte jag kunde vara duktig längre men nu har jag gjort lite på religionen..haha..
.
Men som sagt så är jag så himla glad att det finns så många runt omkring som bryr sig hur jag mår och som verkligen ser i genom den fasad man tycks lyckats bygga runt sig.. Ja ler men inte med hjärtat just nu.. Snart förhoppningsvis men inte nu.
Post nubila phoebus- imon ska vi till tattoo art igen och på kvällen ska jag vara med martina. Det blir en bra dag :)
.
.
bbfn bitches/j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0