18:e mars

Gårdagen först då kanske..
Jag fick en tjejkusin :D
Min lille pontus fyllde 7 år!
.
Väldigt bra dag igår på att håll och kanter :) Började med skola och en inställd lektion.
Sen åkte jag och martina till götet för att leta balklänning till henne. Efter många många kul händelser så kom vi till en affär där DEN fanns :) Där träffade vi även på Jossan. Vad är oddsen egentligen ;)
Väldigt kul hemresa med! som jag skrattar när jag umgås med den bruden och horoskop är verkligen komiska ibland!
När jag kom hem så var jag ute på promenad i 3,5 h! Tiden gick väldigt fort men väldigt trevligt var det iaf :)
.
Idag så har jag sovmorgon! Sen blir det en jobbig skoldag att se fram imot men ja kan ju alltid ta med godiset som jag köpte igår för lite för mycket pengar och som jag har kvar idag ;) Ikväll är jag tränare som vanligt och sen efteråt så tänkte jag springa en sväng!
.
Ha en bra dag bitches
bbfn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0