1991

ja då har man snart levt i 19 år.. några månader kvar till man slutar skolan och sen börjar vuxenlivet.. nästan iaf. Mer koll på sin egen skit är det som gäller iaf.
Nu sitter jag och försöker få en bra koll på mitt idrottsarbete som ska in imon.. 2 sidor skriva av 3-5.. borde jag alltså klara eftersom det bara är minst en kvar. Tummen upp..
.
Kort kort sväng på stan idag. Hade inget humör så lämnade bara tillbaka mina skor som var sönder och ja fick ett par nya :D Sen en kvick tur in på hobbyaffären innan mamma kom och hämtade mig. Ville shoppa lite idag när jag äntligen fått en lön jag kan göra mig av med. Men ska til lstan på lördag och sen på onsdag med affi.
.
Snart våfflor idag och det blir gott det! 4 våfflor i skolan men mer ska det bli!
.
Nu måste ja plugga och sen måste ja säkerligen hjälpa min bror att studera eftersom han inte gjort ett skit på hela terminen!!!!
.
Kila nu. Hej pååt kära vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0