Godmorgon vasalopp

Upp och ner mer kan ja nog inte säga..Mycket ner på en gång dock och snart tar det stopp tror jag.
.
Men nu har ja ju mycket bra att se fram i mot. så, så småningenom kommer väl de sakerna ta ner på skiten..
.
.
sommar snart?
.
Hjälpte till på carros tävling :) väldigt trevligt och bra vi gjorde det tycker jag! Sen träffade jag sofia på stan och vi åkte hem till mig sen:)
Var och tittade på jeanettes hundvalpar igår också. 10st sjukt underbara valpar :D o så lille alex som springer runt och tar tiden på sig själv! Gick och la mig vid nio men det är en annan historia.
.
Nu ska ja äta och sen springa en sväng!
Ha en bra dag!
bye bitches

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0