Lördag/Söndag

Gårdagen :)
Åkte in vid tio. Mötte upp Linn och hennes vän Jossan :) Vi gick runt bland Högskolehusen och möttes av trevliga studenter som sjöng snapsvisor och lärare som berättade det mesta. Väldigt trevligt hade vi iaf. Mätta på godis och information gick vi till chili thai för keek ;)
Jag, Jossan o Linn
J,J,L
L
Kvällen spenderade jag först med mor och sedan hos anna! Väldigt mysigt måste jag säga.
.
Dagen idag har jag spenderat på jobbet.. MAskinen mådde inte super bra så åkte hem rätt tidigt.. huvudet gör ont men jag sitter här med boken framför ögonen..Ekonomi ej i mitt hjärta.
.
bbfn bitches

Kommentarer
Postat av: Linn

sötisjohanna !

kul dag med världssnygga solbrills :)

2010-03-14 @ 20:12:08
URL: http://linnheimdal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0