Hollywood fruar

Livets program! haha ja o pappa bara ler när vi tittar på det!
.
Prov i ekonomi idag. Väldigt lätt för att vara ekonomi.. bra o dåligt kanske.. sen en lång lång natur lektion. och fy fan va segt det är!
efter skolan åkte jag och jobbade. Ekonomin börjar ordna upp sen nu iaf..Sara kom dit så det blev en prat stund innan jag drog hemåt :)
.
Sen gick jag till Martina och vi tittade lite planer som vi har och sen gjorde vi våran vanliga morgonpromenad! Sjukt underhållande som vanligt verkligen! :D
.
Men nu är klockan halv elva och jag måste verkligen sova. Imon tänkte ja åka in tidigt till skolan och springa en sväng.
.
Ja förstår inte hur ja kan vara så ovetande! Sitter ibladn bara och undrar va fan ja håller på med..Helt stört! då vet jag ingenting sen helt plötsligt går det upp för mig vad allt handlar om.. Men jaa, jag är förvirrad..
.
bbfn bitches

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0