Lördag

Fi fan va gatt med helg igen :D gårdagen spenderade ja ytters lite på jobbet och sen med martina. Bland annat i staden för att leta present till mini. Detta slutade med att jag köpte med mig fem filmer hem.... ja som inte köpt en film på flera år.. haha aja kikade på grease idag på morgonen iaf och den är ju så sjukt bra haha. plus att man fick med sånghäfte då kan ni ju gissa vem som sjöng med som bara den ;)
.
Bra kväll igår som jag sa men det blev också hämt mat på chili thai och sen björn g film.
.
Nu ska jag snart in till staden med mor. Köpa något för lönen kanske.. Vi får väl se annars ska vi till mormor en kort sväng efter det :)
Till kvällen blir det att åka till anna och umgås med brudar :)
.
Ha en bra dag!
puss bitches

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0