Naaaaaaajs !

Nu är jag märkt! Och glad är jag över det :) Tycker verkligen att det blev bra. Inte för stort och inte för litet!
Post Nubila Phoebus på ryggen :) Jag är glad! men ja är öm.. Ajaj Men tur att det inte kändes så mycket som jag trodde det skulle göra!
Tur att bror var med också :)
.
Dagen började med naturplugg med Linn. Bra bra för det behövdes! Sen ett underbart naturprov.. njee.. gick nästan först haha.. men det går som det går! hatar skriva mycket så där..
.
Direkt efter provet så åkte jag och carro ner till vasas och fikade :) Väldigt mysigt verkligen! efter det gick vi en sväng på stan och tittade på allt möjligt! Sen följde hon med när jag skulle tatuera mig också :)
.
Innan var jag och gick med Martina som vanligt på vår morgonpromenad! Väldigt väldigt trevligt som alltid :D
och nu sitter jag och tittar med pappa på hollywood fruar ;) NAJS !
.
Ha d bitches!

Kommentarer
Postat av: Anna

JAG VILL SE :D



2010-03-23 @ 08:31:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0