Onsdag

DAgen började med att jag blev hämtad av martina.. Vidare för att hämta upp toobi och sedan seb! Sen åkte vi vidare in mot högskolan. Vi skulle lyssna på ngn slags politisk debatt med ssu och ngn mer.. Inte överdriven underhållande kan jag ju inte påstå.. Men ett besök på bernads i pausen gjorde susen. Ett besök på alcamo efteråt gjorde det ännu bättre.

Sedan var ja och Sebb på Tattoo art o kollade läget. Vi ska nog in på fredag och boka tid.. Vi helst ha ngn gång vid månadsskiftet men får väl se om de har tid.. Rätt tjockt hade det det sa han. Men han lovade att fixa en 1 månad innan alanya så det är bra :)
Så nu har ja suttit hemma och skissat på olika typsnitt.. sjukligt svårt att hitta rätt text.. men ja har nog hittat ett typ snitt och med lite fixande från min sida så blir den kanon :)
.
Efter skolan hade ja en liten pratstund med linn vilket var mycket trevligt och vår pppdag kommer bli najs ;)
Sedan kom mamma och hämtade upp mig för att kolla balklänningstyg. Nu har jag hittat en färg.. Den svarta har varit självklar sen länge och ja har varit mer än inne på klarblå.. Men vad händer, jag byter färg! Den blåa lyste upp ögonen men jag blev väldigt blek i ansiktet..Sen testade ja ett vinrött tyg. Huden blev varmare och håret matchade ännu bättre! Jag blev lite småkär faktiskt.. Men eftersom jag vart inne på blått hela tiden innan så kunde jag inte bestämma mig i affären utan väntar med köpet till imon eller fredag :) Nu känner jag mig lugnare verkligen!
.
Nu ska jag snart sova. Upp med tuppen imorgon för att jobba eftersom vi har studiedag.. Tänkte jobba till lunch ngn gång sen får jag väl gå hem och plugga på religionen :)
ÄLSKA MAC!!
.
Sen om ngn ville veta så är det den 11:e mars imon..men ja ler väl !?
Sleep tight biches!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0