Pannbiff

utan ströbröd.. kan blir spännande men ja har letat!! iaf så skippade jag studentfesten och gör mat till familjen istället :)
ja men idag händer ju något som nu för tiden tillhör det vanliga.. att jag blir av med ngt! idag blev min kära mobil snodd från mig i skolan. våra simkort är ju trots allt våra liv. som jag och elli sprang runt o sa i torsby i ettan.. ;)
att man inte kan ha mobilen liggande några få minuter utan att ngn ska ta den! hej och välkommen panikattack!
Men nu har ja ju överlevt endel så varför skulle ja inte klara av detta!
Som sagt jag lever på 1900-talets början nu känner ja!
inte nog med det så hade jag matteprov direkt efter att den blev snodd. bra tajming.. så fokusen låg inte på matten. okej inte för att det hade gått bättre på provet men ändå.
Men nu står ja här o gör pannbiffar! luktar gott iaf men vi får väl se.
Sen står jag och tänker lite över komuniceringsbiten.. blir till att använda hemtelefonen!
Vissa blir ju också endel svårare att få tag i.. men med några nummer uppskrivna i block så ska jag väl klara mig en stund.. ;)
bbfn/

Kommentarer
Postat av: Martina

loooooove the picture, looooove you ;)

2010-03-05 @ 11:15:59
URL: http://maarooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0