Saturday

Ooooh your body move.. That(alkohol) is the reason your body move :) Kul Kväll igår måste jag verkligen säga! Hem vid ett bussen med Anna och Angelica vilket blev kanon! Först födelsedagsfirande av C o A och förtagg och sen utgång på det.. Nu har jag fått min dos för ett ytterligare tag! Kanske säger så nu för att man kanske itne är överpigg men iaf :)
Idag blir det städning av mitt rum och massa plugg! mm när tagget börjat ta sig då ;)
Btw så fick jag min "dom" igår ! 11 maj... sen tar vi nya tag inom körvärlden :) Tur att det inte blev längre tid verkligen! :)
Så nu är de bara och gå till körskola och boka halkbaneskit mm ;) haha.. måste kolla upp körkortstillståndet med!
Puss pååt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0