Söndag

Mår ju betydligt bättre idag måste jag ju säga ;)
Men gårdagen var bra ändå :) En kort Skype med Thea innan hon skulle ut på äventyr och efter det myskväll med familjen :)
Män som hatar kvinnor med mor o far och chipsen är inte att glömma.
.
Plugga han jag med lite också. 1,5 sida på idrottsarbeten är iaf ngt.. städa gjorde jag med och en snabb ommöblering men bara för att ja få¨r panik..
.
Nu sitter ja här i morgonrock och har pluggat LITE.. Har ju ett äckligt natur prov imon som jag inte orkar ta tag i.. Bättre att iaf plugga ngt lr.. jo men får göra det snart. Men duscha snart med också kanske. lr skita i det och bara fixa mig lite. orkar itne.. får se vart dagen bär av iaf. Kan bli trevligt faktiskt!? det märker vi :)
.
har valt font nu för att min bror hjälpte mig.. Det kan nog bli och det hoppas ja. För jag är nervös haha! mor e tom taggad nu fast en på sig själv då ;)
.
Nu ska ja ta tag i mitt liv!
Hej bitches

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0