Tycker du som ja..

...så rider vi för då känner ja mig ja mig FRI!
.
Igår blev det inte så mycket matteplugg tyvärr.. Kunde inte koncetrera mig så marcus hämtade mig så åkte vi till Anton och tittade på film.. Fi fan vilken film..Massa dog och inte precis den mysigaste att titta på!
Men när jag väl kom hem runt tio så räknade jag faktiskt några tal.. Men jag har bara kommit till sida 85 lr något sådant så att skrika jippiehej vore väldigt väldigt dumt..
.
Sedan jag vaknade efter min otroligt hoppasinteinträffar dröm så har jag faktiskt gjort några tal till. SKa till jobbet efter tolv ungefär och nu innan ska jag hinna springa och göra mera tal.
.
Nu till drömmen.. det var så att jb:S bal var på ingång. allt kom med ryggsäck med alla sina grejer till en liten sal. Där var det dags att ta på sig klänning skor sminka sig fixa håret osv.. konstigt nog inte hemma lr på salong utan där.. Ja tar upp klänningen som visst hade blivit mörkblå istället för klarblå. aja tänkte ja den passade min hudton rätt bra. kollar mig i spegeln då har ngn färgat mitt hår blondt under natten!! okej att ja vill bli blond efter studenten men inte utan att ja är beredd på det.. inte nog med det så är inte klänningen sydd utan det är bara nålad!
tänkte ta på mig mina skor.. VAR ÄR MINA SKOR.. då hade jag glömt dom! sprang runt och frågade ALLA som var i hela huet om de hade ett par extra skor..sen mitt pass, inget pass med mig!? det hittade jag som tur va när ja vände upp o ner på min väska.. jaha tänkte ja.. håret och sminket måste ju iaf göras! och för att itne stressa upp mig så hade folk redan börjat gå ut och visa sig. ja får inte tag i henke eller min pappa för att fixa skor! Sminket borta också.. Detta var ingen kul kväll.. och jag vaknade precis när jag skulle gå ut så var tur att jag vaknade innan jag mötte folks reaktioner ;)
.
kan ju inte bara hoppas att mina baler inte blir så till våren!
Men detta fick mig att känna att ja borde köpa tyg snart snart snart verkligen!!! ;)
.
Nu ska ja ner o keeka lite innan löp o göra lite morgon nätshopping kanske ;) Det är ja fanimig värd!
ha en bra dag, bbfn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0