Vilken vår

underbar vår vi början få! hittils har ironin flödat men nu har faktiskt solen skinit hela dagen och det är underbart :D Bara snön minskar så blir ja ännu mer nöjd..
.
Friluftsdag idag :) Längdskidor med Anna, Martina och Linn! Verkligen jätte mysigt hade vi och bättre blev det när vi grillade korv efteråt :)
.
Sen hem och direkt till jobbet.. var verkligen trött idag..ätit för lite kanske? men 3 bananer borde räcka i och med att ja åt två korvar strax innan. trött och arg var jag bara. men kanske jobba imon med så ska ja vara på hugget. varje slant behövs ju nu så att säga.
.
Nu skulle jag förberett mig för hockey på slätten.. men nej. banan är stängd. tråkigt nog verkligen!
Men nu kan jag istället ägna mig åt lite hederligt matteplugg. Jag ska verkligen plugga som sjutton idag och imon men om jag känne ratt jag fortfarande inte kan någonting så tänker jag inte gå till skolan på torsdag.. var det inte denna veckan ja tagit lov!? ;) haha halvt känns det som iaf.
Ha en bra kväll bitches ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0